Dolk Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Jeg bestilte disse til min bil http://195.204.237.12/openImage.php3?im ... r/4469.jpg men så oppdaget jeg etter at jeg hadde bestilt at dem leveres i sett, da forstår jeg at det er 2stk? 1 høyre og 1 venstre side? Jeg var så dum at jeg skrev 2 i den ruta og det trenger jeg vel ikke? Her er siden http://195.204.237.12/index.php3?page=parts_extras hmmmm.. er det noen fra GS bildeler her som kan ta tak i det og rette det opp for meg sånn at jeg får riktig antall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 er vel bare og ringe dit d. d er ingen fra gs her inne. bare for og lese når de blir mye omtalt vil jeg tro. og d blir de jo til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Ring G.S imorgo. Da får du sikkert rette opp bestillingen din. Synd at ein ikkje kan ta kontakt med dei på mail. Eller går det? Edit: Kjellemann var 1 min raskare.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Jeg fant ingen E-mail adresse til GSbildeler. Noen som vet om dem har det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Prøv denne: post@gsbildeler.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 25, 2005 Forfatter Share Skrevet August 25, 2005 Takk, skal prøve den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 er bedre å ringe tenker jeg enn mail.. ekke kjappest på mail de på GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Siden det gjelder en bestilling som allerede er sendt, så foreslår jeg å ringe så fort de åpner i morgen. De pleier ikke akkurat være raske på mail, så det kan godt tenkes de leser den 2 uker etter du har mottatt et sett for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Prøv denne: post@gsbildeler.no da hardu nok hatt 2 sett hjemme i 3 uker før du får svar der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Når jeg våknet i morges og jeg sjekket mail så hadde jeg fått svar i fra GSbildeler! Så de var jo raske da, utrolig raske spør du meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå