Gunnar Skrevet August 25, 2005 Skrevet August 25, 2005 Er ute etter en Skoda Pickup til ca. 30k. Har du eller vet om en grei så send en PM, mail meg på gr@bimmers.no eller ring/sms meg på 913 00 261.
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Forfatter Skrevet November 6, 2005 Ingen som vet om et bra eksemplar? Tenker rundt '97 til ca. 30.000,-. Helst ikke hvit.
Hakon Skrevet November 6, 2005 Skrevet November 6, 2005 hva med å spøøre på Skoda Forumet da? hehe, nei skal ikke være impertinent.. det er den snekker bilen du snakkerom ? alle senkkere har en slik i grønn eller hvit.
Gunnar Skrevet November 6, 2005 Forfatter Skrevet November 6, 2005 Har tråla bruktbilannonser rundt forbi og begynner å bli litt lei. Vet også at det var en her inne som hadde en til salgs, men tror han ombestemte seg. Dessuten er det jo masse folk her inne som følger med på annonser rundt forbi, og med svart belte i annonsesøk, så kanskje noen har sett noen bra. Var nettopp en fin rød en med riktig pris til salgs, men vi var for trege! Kan strekke oss til 50 lapper for et virkelig bra eksemplar.
dreaz Skrevet Desember 3, 2005 Skrevet Desember 3, 2005 Er ute etter en Skoda Pickup til ca. 30k. Har du eller vet om en grei så send en PM, mail meg på gr@bimmers.no eller ring/sms meg på 913 00 261. kompis har en sånn gul beach utgave med utagbarbakdel med seter på planet skjermbreddere og veltebøyle. ca 50k tror jeg jævli tøff med effekt annlegg. kan høre med han viss du er int;)
bimmer_boy Skrevet Desember 5, 2005 Skrevet Desember 5, 2005 her har du to http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =33&page=2 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=925788
Gunnar Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Skrevet Desember 5, 2005 Den første der er ALT for dyr.. en Skoda som har gått 280.000km.. Den siste er 1.3L bensin, og den er ikke aktuell. Mangler jo også felger til vinterdekk. Litt kjedelig. Vil nå ha med så mye man kan når man handler. Alt er dyrere å kjøpe etterpå. Meeen.. vi har kjøpt uansett. Var og handlet en '98 1.9D med hardtop for 1,5 uke siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå