Desloch Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 Har en BMW E36 coupé (1992). Jeg får inn nøkkelen i bagasjelokket, men jeg får ikke vridd den rundt. Noen hotte tips for å få noe slik i orden? Gikk tom for strøm en gang, og da måtte jeg faktisk krype (!) gjennom de nedfellbare setene for å få koblet på startkablene. Står en 8" sub der i tillegg, så det gjorde ikke jobben lettere. Gikk egentlig veldig greit, men vil helst slippe å gjøre det igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 325 nos Skrevet August 25, 2005 Share Skrevet August 25, 2005 dette skjedde med 320 coupe min oxo engang. men da var det bare å ta av trekket på luka å feste na stanga på sentral låsen igjen.. er d ikke den som har ramlet av da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Den låses opp når jeg låser opp bilen i førerdøra Men hvis den er tom for strøm, virker ikke sentrallåsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Hadde samme problem på min 535, den låsen ble jo aldri brukt p.g.a sentrallåsen. Sprayet inn 556 flere ganger i løpet av et par dager, hadde gitt helt opp og trodde låsen måtte skiftes, det så ikke ut til å hjelpe. En måned senere prøver jeg nøkkelen igjen og da var den helt ok. Så smørte jeg den med låsolje og alt er nå bare velstand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå