///M Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Kilde: http://www.mariani.de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Styling og styling fru blom. Det er jo originalfangere og originalskjørter på de. De er vel bare senket og har andre felger.. samt svarte nyrer og sinnsykt idiotiske eksosrør på 7eren.. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Styling og styling fru blom. Det er jo originalfangere og originalskjørter på de. De er vel bare senket og har andre felger.. samt svarte nyrer og sinnsykt idiotiske eksosrør på 7eren.. Eller tar jeg feil? nei, det stemmer det. ikke spesielt pent. tyskerstuk blir litt for harry på en 6- og 7-serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Tre enderør midt på midten.....jeje, ikke mye vakkert spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 ...eksosen på 645'en var det då dim på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Synes 645Ci ser rimelig grei ut fra fabrikk jeg Riktige felger og utseende.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Synes 645Ci ser rimelig grei ut fra fabrikk jeg Riktige felger og utseende.... Helt enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Halleluja! BMW er alltid penest fra fabrikk! Eventuelt fra alpina AC Schnitzer osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå