Gå til innhold

Forsikring?

SteffenK
 Share

Anbefalte innlegg

Hvor er det billigist for meg å forsikre? Det er nesten synd på 18-åringer som har BMW, er jo så jævlig dyrt for kasko. Noen som vet hvor det er billigst?

Ikke hos IF hvertfall, de skulle ha 34,000kr for meg med del-kasko :lol: og 95,000kr med super-kasko :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er det billigist for meg å forsikre? Det er nesten synd på 18-åringer som har BMW, er jo så jævlig dyrt for kasko. Noen som vet hvor det er billigst?

Jeg brukte Vesta før jeg kjøpte min 1. bimmer! Og for den skulle de ha 30000 kr for full kasko med 70 % bonus 3. året + at de forlangte nesten at jeg måtte investere i sporings system i bilen!

Bruker ikke Vesta lenger nå, men IF!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke hos IF hvertfall, de skulle ha 34,000kr for meg med del-kasko :lol: og 95,000kr med super-kasko :lol:

Mulig at du kan anmelde if for lovbrudd når de gir deg sånne priser.

Sjekk på hjemmesiden til http://www.nmcu.org/nyheter/050503.html og les om forsikingsloven. Mulig du kan få en MYE bedre pris hvis du refererer til den loven og sier at du ikke tar 5 øre for å gå til forbrukerombudet med saken.

Det kan forresten være greit å be om å få et skriftlig tilbud først, så du kan dokumentere det, også ringe inn når du har fått det. Mulig de ikke vil sende det til deg, men det er bare å insistere 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var 19 og skulle forsikre E36 320iaen jeg hadde sa If rett ut at de ikke ville ha folk under 23, og derfor hadde de tillegg på 30.000,-. Den var såpass dyrt overalt at jeg ikke gadd å stresse og satte den på foreldrene mine.

Nå når jeg er litt eldre (24) har jeg fått suverent best tilbud fra Gjensidige. Vesta var vel på 2. plass og så kom Terra. Og til slutt If, men 3-4 ganger høyere pris enn Gjensidige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALARM!!!!...er det eit eller anna som fortel deg at du ikkje vert sett på som den "beste" kunden i eit forsikkringsforhold....

Betalar 5000,- for min 01 cab med full kasko og 12.000 km. (vel og merke med grei bonus;)

..men dette med dyre prisar mot ungdom er ikkje noko som er kome til no...hugsar at min fyrste Porsche som eg reg. som 19 åring...den var billig i bensinutgifter sett i lys av forsikkringa som eg måtte betala.....huff for ei tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...