Gunnar Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Mer info: http://www.norskdragracing.com/ Ja, noen som skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 mulig det blir en tur på lørdag, hvis jeg får tid. må jobbe på søndag. det er jo hockey-turnering i fredrikstad i helga også. må jo få med seg ett par kamper der! heia comet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Jeg har tenkt meg opp søndag viss det ikke blir regn.Noen som vet om VS Motor kjører begge dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tech9 Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Hadde vært morro å sett ja, men er nok litt for langt unna.. Er spent på tidene til Vidar Strand..han mente vel at han kunne slå tiden han fikk i Sverige sist (bedre feste på Gardermoen + høyere turbotrykk)..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 26, 2005 Forfatter Share Skrevet August 26, 2005 Jeg har tenkt meg opp søndag viss det ikke blir regn.Noen som vet om VS Motor kjører begge dagene? Han gjorde det i fjor, så vi får håpe han gjør det i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 VS skal opp å kjøre ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 hvor lenge er dette åpent, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 Se her: http://www.righton.no/index2.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Hrm. Må i bursdags/innvielsesfest i kveld, så det spørs om man er kjørbar i morgen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Noen som var der i dag? Hvordan gikk det med Vidar Strand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Noen som var der i dag?Hvordan gikk det med Vidar Strand? jeg var der. VS rasa motoren. stort hull i bånnpanna.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Hmm,javel betyr det att det er game over for VS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Hmm,javel betyr det att det er game over for VS? for denne helgen ja, men skjenner jeg dem rett, så har de nok en ny motor klar igjen om ikke så altfor lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Noen som var der i dag?Hvordan gikk det med Vidar Strand? jeg var der. VS rasa motoren. stort hull i bånnpanna.. Det var jo kjipt da, men det er vel ikke lenge til de er back in the game \:D/ . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 VS er ferdig for i år. han har ikke tid til å bygge en ny motor, da han har fullt opp med kundebiler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå