Desloch Skrevet August 26, 2005 Share Skrevet August 26, 2005 (endret) Har en BMW 325i coupé, E36 (1992). Når jeg holder inne knappen for å ta ned det elektriske vinduet på passasjersiden, går det bare ned 3 cm. Jeg må så slippe knappen, deretter trykke den ned på ny. Hva kan være galt? Har prøvd å bytte om bryterne, men feilen er der fortsatt. Må jeg bytte hele motoren til det elektriske vinduet? Slik ser det ut: -- Endret November 30, 2020 av Desloch Feil link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 jeg har akkurat det samme problemet! men har aldri brydd meg noe om det. men hadde vært fint å vite hvordan jeg kan ordne det!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Det var samme problem på min... da Leonard eide den... han bestilte ny motor til vinduet så funkert det bra etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 mye er det får ny vindu heis motor da? noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
seini Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Har en BMW 325i coupé, E36 (1992).Når jeg holder inne knappen for å ta ned det elektriske vinduet på passasjersiden, går det bare ned 3 cm. Jeg må så slippe knappen, deretter trykke den ned på ny. Hva kan være galt? Har prøvd å bytte om bryterne, men feilen er der fortsatt. Må jeg bytte hele motoren til det elektriske vinduet? Slik ser det ut: http://www.bogaard.no/div/MOV00627.MPG En kamerat har akkurat samme problemet i sin. Tror de fant ut at han må ha ny motor. Er en sånn følerting som er ødelagd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå