Gå til innhold

Fotoboksene fra Helvete

BalleKnalle
 Share

Anbefalte innlegg

Hm.... di boksene der hørtes VELDIG sofistikerte ut, har min tvil om di fungerer slik di er beskrevet. f.eks hvordan skal di klare å måle vekten på bilen??? enn om vinteren når det ligger mye snø på veien, vil boksene klare å se vektforskjellen?? lurer litt på hva prisen på disse boksene er... har Norge (som sparer seg til fattigdom) råd til dem?? har en anelse om at dette er en form for skremselspropaganda.... :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett ikke at disse drittboksene skal få stå. Håper noen tar til fornuften og finner frem traktoren og river de ned så fort de kommer opp.

Se for dere at dere ligger og irriterer ræva av dere bak en gamling som kjører under fartsgrensa som der er 80km/t, så drar dere på opp i 100 og fyker forbi mellom boksene. Hva gjør man da? Jo, da må man bremse kraftig opp, og kjøre veldig sakte frem til neste boks for ikke å bli tatt. Gjett om DET fucker opp trafikkflyten.

Hva med en protestauksjon? Kjør max 20km/t på hele boksstrekket for å fucke trafikkflyten mest mulig.

Disse boksene kan jeg akseptere i 30-50km/t-soner i tettbebygd strøk ved skoler og barnehager, men ikke andre steder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at "norge" har råd til å fylle landet med slike bokser. De har jo ikke råd til kameraer til de boksene som allerede er oppsatt.

Broderen til kjerringa og noen kompiser testet dette på tur hjem fra Rudskogen i sommer - teipet over skiltet og kjørte på forran alle fotobokser opp til midt-norge, kun 1 boks blinket, og det var i Hell-tunnelen på stjørdal... :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes rett og slett ikke at disse drittboksene skal få stå. Håper noen tar til fornuften og finner frem traktoren og river de ned så fort de kommer opp.

Se for dere at dere ligger og irriterer ræva av dere bak en gamling som kjører under fartsgrensa som der er 80km/t, så drar dere på opp i 100 og fyker forbi mellom boksene. Hva gjør man da? Jo, da må man bremse kraftig opp, og kjøre veldig sakte frem til neste boks for ikke å bli tatt. Gjett om DET fucker opp trafikkflyten.

Hva med en protestauksjon? Kjør max 20km/t på hele boksstrekket for å fucke trafikkflyten mest mulig.

Disse boksene kan jeg akseptere i 30-50km/t-soner i tettbebygd strøk ved skoler og barnehager, men ikke andre steder!

...masse gode tankar her Gunnar!

PS kva er ein protestauksjon......må ein gi bud??? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...masse gode tankar her Gunnar!

PS kva er ein protestauksjon......må ein gi bud??? :wink:

Haha. Går litt fort i svingene når jeg svarer på innlegg.. :lol:

Men kanskje vi faktisk kan ha en protestauksjon, hvor det gjelder å finne på det beste påfunnet for å få disse boksene vekk. Knuse glasset og klemme inn en kilo dynamitt burde jo f.eks vært ganske spektakulært. ;)

Ellers har jo 02-Henning hatt noen gode forslag rundt å fucke opp hele systemet, men den idéen bør ikke være veldig kjent. I så fall avsløres bløffen kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...