Ole@Automote Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Prøv det spille her, passer perfekt til oss BMW gutta hehe http://www.nrk.no/mujaffa/2908596.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 heh, litt gammelt spill, men fortsatt like kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Det som er litt fint med internett er at det som er gammelt for noe er nytt for andre, men den kom vel i 2000 eller no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Det som er litt fint med internett er at det som er gammelt for noe er nytt for andre, men den kom vel i 2000 eller no. Gammel for meg også, men fortsatt like kult. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truck_driver Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Ja gammelt men kult spill.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarstenJulius Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg tror det kom i 1999. Jeg husker godt jeg spilte det en lengre periode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 hehe ja var jo en stor entusiast for noen år tilbake, kjekt spill på kvelden da man ikke har noe å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 hehe morsom spill, spilte mye før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Udødelig klassiker det der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå