Stig Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Lurer på om det er aktivt bmwmiljø i Bergen? Banekjøring osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Ja, se www.bmwccn.no/hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 kommer ikke inn på bmwccn sine sider... skjønner ikke hvorfor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 kommer ikke inn på bmwccn sine sider... skjønner ikke hvorfor... Sliter mye med samme problemet selv. Har jeg for lav bredbåndshastighet eller noe.... data er ikke min sterke side. Skal prøve å bli mer aktiv her i Bergen jeg også, har fått litt bedre tid etter jeg byttet jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig Skrevet August 27, 2005 Forfatter Share Skrevet August 27, 2005 Ok, jeg har ikke bodd i bergen så lenge... så jeg aner ikke hva som skjer... Men tenkte at noe må da skje her Tror ikke hastigheten er problemet... Men jeg er ikke noe dataekspert jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Bare regner der jo? kanke være mye moro på bane der?:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shv Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Jeg kommer ihvertfall inn uten problemer... Men det er ihvertfall litt forskjellig som skjer. Så langt i år har det vært 4 banetreff: 1 isbanekjøring, 1 på NAF øvingsbane på Voss, og 2 ganger på Eikås. Siste treff var på Eikås 14. August. I tillegg til dette er det litt Cruisetreff, pussetreff osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H@kon Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 BMWCCN avd. Hordaland er jo rimelig aktive med både banekjøring, klubbmøter og pussetreff. Se http://www.bmwccn.no/hordaland. Det var oppsatt cruising søndag 28.8 som nå er utsatt. Det betyr at du enda rekker å få den med deg ...følg med på web'en for ny dato. -H@kon- webknatter BMWCCN Hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 litt off topic..men hvor kjører man egentlig i bergen med en senket bil med felger? rundt omkring på motorveien? har vært der noen gang og besøkt en kompis og er jo håpløst og nærme seg sentrum pga all de Jævla brosteinene som er Overalt.. normal asfalt hadde ikke skada lånte en (d)audi nedi der som er senka med 18" og den stakkaren fikk gjennomgå understellsmessig når man skulle trille forsiktig i sentrum.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 ja det suger og kjøre i bergen by! men så lenge du holder deg unna strandkaien og den veien der så er det jo relativt greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Du blir vant med det! Må bare kjøre forsiktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå