Gå til innhold

Problem med 320i

RogE36R
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Har for tiden en 320i som jeg har hatt noe problemer me,

Bl.a Når det har regnet ganske mye(vet ikke om det har noe med saken å gjøre) så begynner den som oftest å fuske som et helvete og av og til kubbe helt av, men plutselig starter den igjen(kan gå alt fra et par min til flere dager...

Og en annen ting er at når jeg har kjørt en stund med bilen og stopper den og lar den stå en liten stund så er den ganske tungstartet...

Finner IKKE ut ka det e for noe, har byttet plugger pluggledninger/hetter+rotor i fordeler...

Noen som har noen gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags 320 er det forresten?

På noen E36 modeller kan det by på problemer at dreneringen til hjernen blir tett. Da vil det typisk ikke være så lett å få bilen til å gå når det har regnet en stund, eller når man har vasket bilen. I de tilfellene er det som regel kommet løv og/eller annet skitt ned i dreneringen langs torpedoveggen på høyre side av bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags 320 er det forresten?

På noen E36 modeller kan det by på problemer at dreneringen til hjernen blir tett. Da vil det typisk ikke være så lett å få bilen til å gå når det har regnet en stund, eller når man har vasket bilen. I de tilfellene er det som regel kommet løv og/eller annet skitt ned i dreneringen langs torpedoveggen på høyre side av bilen.

Det er en e30. 85mod og det kan virke som om det er bensinen som kutter ikke det elektriske. Kan kondens ha noe med saken å gjøre?

Og hver gang det skjer er har det akkurat regnet, men den gangen det var værst var etter at eg hadde tatt en motorvask

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...