Fubar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Måtte få meg ny bombrikke (Nord-Jæren), men den nye har ikke samme festet, kun 'klister'. Den gamle ble således skrudd inn på et feste som igjen var klistret til vinduet. Har dere noen tips om hva som må gjøres? Finnes det andre/nye fester, eller blir jeg nødt til å fjerne det gamle festet og rett og slett bare klistre den nye rett på vinduet? En annen ting er jo at dette bombrikkefestet sitter nokså jævlig limt fast, hvordan skal jeg mest skånsomt og effektivt få driten av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg har brukt borrelås på min brikke. Da kan jeg enkelt ta den av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 For å få av det gamle festet kan du f.eks bruke en hårføner til å varme opp limet først, da skal det slippe litt lettere.... Så kan du bruke isopropanol e.l til å rense bort fett/flekker å feste den nye brikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå