Filur Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Er det ikke på tide å oppdatere månedens bil snart?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jo.. har bare litt mangel på bidrag. Jeg har fått inn tre E36 Coupéer som er flotte, men alle er jo vist rimelig grundig her før, stort sett med de samme bildene som jeg har fått, så jeg vet ikke helt om det er noe vits å legge de ut? Det gjelder Desloch sin 320i Coupé, Dr_S sin 318iS og Tåmi sin 318iS (er muligens jødahl sin nå). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Ta Tåmi sin Jeg får den i morgen, og jeg skal skaffe nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Jeg stemmer for Desloch eller Dr_S sin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Desloch Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Hadde jo vært moro. Bytta ALLE listene rundt vinduene i forgårs, så nå mangler jeg bare å få lakkert M3-speila, bytte til den nye motoren (som står i garasjen, blir gjort neste helg), så er den 100% ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 stemmer for Desloch sin jeg hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå