jødahl Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Var en tur å surfa på FINN.no og søkte på BMW M3. Jammen, ser hva som dukket opp. Hva er detta for noe? http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... s=7&tot=23 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 eeeh.... LOL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Spøk? Bare jeg som ikke tar denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Spøk?Bare jeg som ikke tar denne? Nei, jeg tar den heller ikke. Savner riktignok bilder av bilen med alle åpninger igjen, men tar ikke helt spøken! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 eh? ja? Ser denna bilen nesten hver dag på vei til jobb.. Ser bra ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Er vel ingen spøk men en original M3 Gt har 295Hk. Spørs om har tatt i litt på antall Hk.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Det er helt sikkert ingen spøk... prisen er vel ok den? Jeg hadde heller satt et lite spørsmålstegn ved selgeren jeg.... (sjekk navnet)... men det behøver jo ikke å være noe gelt med denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 var faktisk d første som slo meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hel2810 Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Hmmm, ser ikke noe merkelig i den annonsen, utrolig stilig bil det der. At selger heter Jassim er vel ikke noe rart. Mange innvandrere som kjører BMW og Jassim er sikkert et helt vanlig utenlandsk navn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TorErling Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Bilen ser jo faen meg helt jævlig ut med de dørene!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Lambo-dører Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 27, 2005 Share Skrevet August 27, 2005 Syns jaggu meg ikke dette virka som no dårlig kjøp. Og det er vel ikke no problem å hive av det Lambo kitte, og bygge om til orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Sier bare en ting jeg; Kontakt Navn Jassim <--- heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 Bilen ser jo faen meg helt jævlig ut med de dørene!! Ja, er det som liksom var "spøken" her da! Hvorfor i alle dager vil eieren den fine bilen noe så vondt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Syntes ikke dørene var ille på bilen jeg iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå