bimmerdude Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er det trygt å kjøre med orginalbolter og 3mm spacere? Er det egentlig trygt å kjøre med spacere i det hele tatt? Jeg monterte noen men jeg føler meg ikke helt trygg. Var såvidt felgene viler på senterringen og boltene går ca 5 mm inn nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er det trygt å kjøre med orginalbolter og 3mm spacere?Er det egentlig trygt å kjøre med spacere i det hele tatt? Jeg monterte noen men jeg føler meg ikke helt trygg. Var såvidt felgene viler på senterringen og boltene går ca 5 mm inn nå. eg har 10mm på orginal bolter trur eg.. går no bra.. berre du ikkje øker so jævla på mm so går det nok bra. men er jo ikkje lov hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Du bør ha bolt lengde som går igjennom medbringeren (den skiva som gengene er i) Max styrke på gjenger er ca 1 1/2 x dia. Har du 5mm så parker til du har kjøpt nye bolter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325demon Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er det trygt å kjøre med orginalbolter og 3mm spacere?Er det egentlig trygt å kjøre med spacere i det hele tatt? Jeg monterte noen men jeg føler meg ikke helt trygg. Var såvidt felgene viler på senterringen og boltene går ca 5 mm inn nå. tror spacere ødelegger hjul lagerne dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 kjøp deg lengre bolter du! du får ikke boltene så lang inne i hjul-navet dermed er det lettere å dra over gjengene i hjul navet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå