Jarle Skoftedalen Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Er nå på utkikk etter ei skikkelig kasse til det nye prosjektet og fikk høre at kasse fra 635 osv passer på m10, stemmer det? noen som har noe erfaring med dette? Takker for alle svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styggen82 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Er nå på utkikk etter ei skikkelig kasse til det nye prosjektet og fikk høre at kasse fra 635 osv passer på m10, stemmer det? noen som har noe erfaring med dette?Takker for alle svar! Hei! Jeg byttet just motor i min E30 m10, og 525i kassa passet faktisk på m10. (prøvde for moro skyld) Den kassa står nå på en 732 M30:) Men lengden er jo seff forskjellig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 Supert! Noen som har en bra kasse fra m30?? Trenger da en kasse som har ganske lav utveksling hvis det finnes til m30 da Hvis noen har så send meg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 sportskassa fra m30 kan du vel bruke da. der 5 er direkten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 noen som har en sånn liggende da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 jeg har og skal bytte, men d blir ikke enda... må finne meg en m535 kasse. helst kasse fra e24.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 ca hvor mye skal du ha for sånt da? er den bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 skal bytte ingående lager i den når jeg tar den ut. da er den super. tenkte meg rundt 6000 for den. er d de ligger på og blir solkt for ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå