1985-e30 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 JA som emnet sier har jeg nå solgt bmw'en min... den forsvant ut av hendene mine inn i fingrene på en hardbarka råner i Ulefoss... så nå blir det stort annlegg og mer styling på bilen kan jeg tenke meg... må si det var trist å se bilen kjøre ut av portene på sagavoll folkehøgskole... der forsvant nesten to års arbeid.. men nå er jeg kvitt en bensinsluker, en forsikringsregning, pluss en psykisk belastning.. (hadde tapt sykt med penger hvist bilen hadde blitt ødelagt..) siste visning av bilen fra min side.. fikk foresten 23,5K for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 ...jaja du kjem vel sterkare tilbake? Det er då greit å slippe ein psykisk belastning;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 ...jaja du kjem vel sterkare tilbake?Det er då greit å slippe ein psykisk belastning;) ja jeg kommer sterkt tilbake... men da med en mini med bur og 1275 maskin... så kommer behovet for en e30 snart etter det tenker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå