Bmw323i Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 når kom motronic 2? jeg har fått et tilbud om å kjøpe en 89 mod m20b25 motor. det ervell du sensorer på kassen her? er det mulig å borre hull til de i min kasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 m20b25 fra 89 har ikke sensorer på girkassa. alle 325i fra9/87- har ikke disse svinghjullsensorene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 Kassene som ikke skal ha sensorene har vel hullene likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 28, 2005 Forfatter Share Skrevet August 28, 2005 motoren er visst 86 mod. er det noen sensorer her da? hva annet av ledningsnett må byttes fra min 323 til 325? kjøper motor snart, hadde vært fint åfått litt info om dette på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 28, 2005 Share Skrevet August 28, 2005 dersom motoren er 86 mod så er det 2 sensorer på girkassa.. det enkleste hadde vell vert å få me girkassa me ferdige hull til sensorene, men folk har vell borret hull til di før så...angående ledningsnett så har 325 motoren en plugg som står på torpedoveggen der det meste av ledninger til motoren blir koplet sammen, denne pluggen er ikke på 323i,så du må nokk klippe av litt ledninger å kople di sammen me skøtehylser eller lignende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Kassene som ikke skal ha sensorene har vel hullene likevel! Mener på at hullene er "plugget", dvs ikke borret ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rossi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Kassene som ikke skal ha sensorene har vel hullene likevel! Mener på at hullene er "plugget", dvs ikke borret ut... det kan stemme det ja...ser slik ut på en getrag kasse jeg har liggendes fra en 83 323i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw323i Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 jeg trenger ledningsnett fra 325 og 323, noen som har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå