SteffenK Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Noen som har noe kjenskap til dette produktet? Funker det? Er det skadelig på noe vis? Bruker det mye bensin? Vanskelig å montere? Anyone? http://my.qxl.no/accdb/viewItem.asp?IDI=19385821 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 det er ulovlig her i norge hvertfall..og i USA, de ble jo nekta å bruke dette på PimpMyRide.. og personlig så syns jeg absolutt ikke det hører hjemme på en bmw.. men du skrev jo ik hva slags bil du skal/skulle brukt det på så det er jo litt jall oxo, ja det ser tøft ut..MEN..har sett det LIVE på en showbil en gang..og seff i Grease-filmen men utover dette syns jeg det blir litt "drøyt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 går en toyota gt4 i molde med flame kit og jeg synest d er litt stilig jeg da. burn burn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Kjøpte det en gang fra nettet. Bestod av . 1 coil 1 tennplugg + masse kabler. Gikk i teorien ut på at tennpluggen skulle antenne bensinengassen som var i eksosen. Monterte det ikke(angrefristen ble brukt) så vet ikke om det hadde fungert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 jeg så en annonse i et bilblad, jeg har jævli lyst på det på 320`n, hehe.. tenk deg plammer ut av koffert`n liksom, hehe... sjekk bilde av bilen så ser dere! Nr til en som selger dette er: 906 22 311 Hvis noen kjøper dette så film dette og legg det ut her! Hehe... Må se åssen dette fungerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hehe synes dette var jævlig rå, det er en 8serie i Gumball filmen som har sånt også, helt vilt, sånn som jeg skjønte det han sa på engelsk var at han hadde fjerna reservehjulet og montert en tank med propangass i, trakk på en knapp så kom det meterlange flammer ut av potta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå