Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen min har fått d for godt og bare smelle og skyte og vil ikke gå som den skal når den får litt lonk på motoren. når den er kall er den bedre men ikke bra. den funker fint av og til men plutselig bestemmer den seg for og bli helt idiot. har anelser om hva d kan være men håper dere her inne og har noen gode forslag.

har tenkt på følgene.

lmm

hjerne

plugger

pluggledninger

coil.

noen bedre forslag. noen som har opplevd ødelakt lmm??

Skrevet

Har vært borti gåen LMM, men der var det bare spjeldet som gang pga slitekant!

Åssen er det med bensin da? hvis den smeller og kødder så kan det vel være mangel/for mye bensin eller tenninga som kødder?

Kom det helt plutselig eller har det blitt gradvis verre? lenge har du hatt den motoren da?

Jævli kjedelig når sånt skjer! Har hatt masse problemer med originalinnsprut og turbo! Hvor har du plassert LMM? føre eller etter turbo?

Skrevet

d har blitt gradvis værre. motoren er nyoverhalt og funket fint etter d. har ikke fått sjekket bensintrykket men synest d er rart den skal funke helt fint til tider.

lmm står foran turboen etter filteret og rett på turbon.

Skrevet

ok, sjekk LMM da, slitekant der kan kødde masse. Gjorde det på min! åssen er bensinfilteret da? og pumpa? jeg fikk endel problemer med den første bilen etter at pumpa fuska pga rust fra tanken! hvis du stopper bilen når den begynner å kødde så kan du kanskje få noen svar ved å kikke på pluggene!

Skrevet

er vel neppe noen lett løsning på dette her,men det her høres jo ut som en orgie av feiltenning.siden dette er kun ved varm motor vil jeg tro det mest sannsynlig er en elektrisk sensor ol. som kødder/utvider seg ved varme.kjenner ikke til disse bilene og motorstyring,men tror jeg ville ha sjekka turtall sensorer,hvertfall om du har i fordeleren,og seff tenningsforsterker og coil.

Skrevet

sett på datasprut, da slipper du alle insprøytningstullet, bare dyser, lufttemp, map sensor og lambda. da får du tatt ut mye mer av motoren. kjenner en som kan skaffe grønne dyser billig. 465cl

Skrevet

Høres jo ut som at den får alt for mye bensin til tider.. men hvorfor det varierer er det merkeligste.. Begynn med LMM.. lån noen andre sin eller no?

Skrevet

av og til så bruker dysene å sprute bensin uten at de har spenning, det gjorde mine. for du har noen ekstradyser på motsatt side av spjeldet ikke sant.?? hvist du blender bensinslangen til de og prøver å kjøre litt så blir du sikkert kvitt problemet.

min gikk fint etter at jeg tok av mine, jeg og jørgen hadde likt system.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...