pergod Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Har en 523 98 mod. motoren har hittil vært fløyelsmyk. I det siste har det oppstått en helt jevn vibrasjon i motoren på lave turtall. Birker som om den ikke får nok bensin- dette siden avgassen er helt ren og at vibrasjonen avtar når jeg gir litt gass. Vibrasjonen er knapt nok merkbar for en som ikke "kjenner"motoren. Noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 kan være ubalanse i clutch\svinghjul da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Når du kjører eller står stille? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Er det kun når motoren er kald? Da er det bare ventilløfterne som ikke har fått opp trykket enda. Jeg lot bilen min stå litt over en uke og da vibrerte motoren litt med en gang jeg startet den. Hva er km stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergod Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Når du kjører eller står stille? det er når bilen står stille og på lavt turtall rundt 1000 rpm. virker som om den får for lite bensin - pluggene ser ok ut ok da er vel coilene også ok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pergod Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Er det kun når motoren er kald? Da er det bare ventilløfterne som ikke har fått opp trykket enda.Jeg lot bilen min stå litt over en uke og da vibrerte motoren litt med en gang jeg startet den. Hva er km stand? Km. er 137000 alle servicer fulgt - motoren hart vært fløyelsmyk og herlig helt til nå - andre som ikke kjenner motoren synes den går fint men ikke jeg som " kjenner " den best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hadde samme symtom på min,byttet plugger selv om de så bra ut og bilen ble bra igjen.Ikke sikkert det er feilen på din men 24 ventiler krever bra plugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå