xhale Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 320! motoren starter ikke..!!.. når jeg prøver og starte motoren på 320`n så går d ikke, motoren prøver og starte men det går ikke, vil tippe at det kan hvere noe med tenningen på motoren men vet ikke helt. pluggene er fine så det er ikke de, noen som har forslag? er en e30 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Prøv å start bilen, og når du har holdt på ei stund så ta ut pluggene og sjekk de! er de våte så tenner den ikke eller den får for mye bensin! Er de tørre så får den ikke bensin! Prøv dette først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 det må legges til at jeg nylig har byttet en del ting i motor! har fått alt det sjekket og skall ikke hvere det, bilen gikk helt flott før jeg gjorde dette! det er derfor jeg lurer på om det er noe med tennings rekkefølgen på bilen eller no i den duren!. skall sjekke ut det om pluggene blir våte takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 husker ikke rekkefølgen, men den er ganske vesentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hva har du byttet da? sjekk om pluggene gnistrer! kanskje rotor ikke er satt skikkelig i sporet sitt, jeg greide det på min engang! da vil den ikke gå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 byttet clutch, reg reim ,topp påakning, topp dekselpakning, vannpumpe tror det var d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bizzy Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 kan være "hjernen" som har tatt kveld... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 byttet clutch, reg reim ,topp påakning, topp dekselpakning, vannpumpe tror det var d. Kanskje registeret ikke er riktig? helt sikker på at dette er korrekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 ja registeret er korrekt dette ble kontrolert av mekkaniker, hadde hvert snodig om gjernen hadde tatt kvelden , alt funket før jeg byttet dette, vil ikke tror at den er blitt ødelagt men kan jo hende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 men hva mener du med rotor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarle Skoftedalen Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 rotor i fordeler! men sikkert ikke den hvis du ikke har rørt fordeler`n. Men sjekk om pluggene er våte eller tørre etter du har prøvd litt! da får du nok svar på hva det kan være! er alle vakuumslanger og ledninger koblet på korrekt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 de skall hvere korrekte ja, men kan se litt på dette også! sjekker plugger så snart jeg er tilbake fra jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knet Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 du kan jo ta og felte en plugg på ledningen ut fra koilen så då ser du om det er liv der hvist det er liv gnist der er det fordeler lokk neste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 husker ikke rekkefølgen, men den er ganske vesentlig 1-5-3-6-2-4 Mange gjør feil på innstilling av fordeler etter bytting av register på 320 samt 323 har jeg sett. Sjekk opp den og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 det skall jeg sjekke vet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå