Filur Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 http://www.arcticstreetmeet.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 har bodd der og muttern bor der fortsatt..men Litt langt og kjøre fra møre og romsdal for 1 dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hvor i møre å romsdal bor du "92 custom 325 coupe" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Jeg å har bodd der, men bor i møre og romsdal jeg å. Eneste d at jeg bodde på feil side av sortlands brua da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Bilder av treffet er lagt ut litt hær og dær http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86850 http://www.arcticstreetmeet.net/ASM-Sortland/ Granadan til naboen... er nok blandt di få som er 99.99% strøken i norge kan såvidt se min e34 til venstre i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Hvor i Vesterålen bor du da? Bodde selv på Strand jeg når jeg bodde oppi der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 OT:Denne er det søskenbarnet av en kompis av meg som har bygget og eier: Meget pen til å være gammel volvo synes nå i hvertfall jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Hvor i møre å romsdal bor du "92 custom 325 coupe" ?? Kristiansund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik E30 Einum Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Og bosted er nå tilgjengelig til venstre for innlegget, under avataren. Tidligere måtte man klikke på profilen for å få fram dette. Til jonas sitt "forsvar" så var ikke denne funksjonen aktivert da han skrev innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 den volvo`n der har vel å vært i Bilsport hvis jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Jepp, d stemmer d. Var vel i slutten av august eller noe i fjor, om jeg ikke husker helt feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Hvor i Vesterålen bor du da? Bodde selv på Strand jeg når jeg bodde oppi der.. jeg bor 1 mil utenfor sortland, gjerstad for å være nøyaktig. Den volvoen er faktisk den eneste volvoen i verden av sitt slag i eie av jøran evensen, bygget på ett 740 karroseri. er vell ca. 400hk eller mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 For et års tid siden var d i hvertfall 378hk i den bilen, veit ikke om d er gjort mye modding i d siste eller ikke jeg da. Utrolig fet i hvertfall, det er vel noen deler fra 760 der og, om jeg ikke husker helt feil da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet September 10, 2005 Share Skrevet September 10, 2005 Det er en Volvo 740 som har gått som Taxi, var gådd 400.000km når Jøran Evensen tok den over, også satte han vist på et sånt vanlig styling kit, også blei bilen borte noen år og kom ut som S90R, er mye deler fra forskjellige Volvo modeller der, og den er skikkelig gjennomført. Superstar Grandeur felgene er ikke værste sort de heller. En skikkelig RÅ Volvo! Ellers var Artic Streetmeet'n et bra tiltak, var mye tøft å se på, f.eks den råeste Porsche Cayenne'n jeg noen ganger har vært borti.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Filur Skrevet September 10, 2005 Forfatter Share Skrevet September 10, 2005 Var du dær Jonte?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå