xhale Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 når jeg kjøpte bilen min , så fulge det med ett senkesett, men det manglet tuv papire, de er tuv godkjente men papirene mangler. noen som vet hvor disse kan skaffes? må eu godkjenne bilen da er det vell en fordel med papirer i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Vet du merke da? Vet du merket, finn tallene som står på fjærene og ring importøren. De fikser det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xhale Skrevet August 29, 2005 Forfatter Share Skrevet August 29, 2005 ja vet merket det er apex , men jeg har ikke no kvittering på de senkefjærene. men jeg skall altså bare ringe til ett firma som selger senkesettet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 er det apex så finn ut hva det er..40/60 40/40 osv og ring til GS så sender de deg papirene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Eg hadde heller ikke papir på mitt senkesett. Må ha nr som står på fjørene for å finne rette papiret. Kan være forskjellige nr forran og bak hvis den ikke er likt senka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn_318i Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 veit noen im hvem som selger jamex senkesett? kunne trengt papirer på de fjærene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02 Touring Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 http://www.auto-supply.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå