Peoplez Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Av og til kjenner eg ei slags damplukt, i bilen, etter eg har brukt a/c. også ikveld, men da hadde eg ikke brukt a/c, men det regna noe inn i hel... og eg hadde tilbakelagt 8mil, da eg parkerte bilen og sto utafor, kjente eg damplukt utenfor bilen. Temperatur og alt annet teknisk funker optimalt. Bilen:e46 00.mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Hvis det ikke lukter varmt kjølevann så er det ingen ting å bry seg om,drypper sikkert vann på motoren et sted,sjekk dreneringer for løv og skit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kjør til et verksted som har utstyr for å rense ac systemet.....da vil lukten gå bort...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36turbo Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Av og til kjenner eg ei slags damplukt, i bilen, etter eg har brukt a/c.også ikveld, men da hadde eg ikke brukt a/c, men det regna noe inn i hel... og eg hadde tilbakelagt 8mil, da eg parkerte bilen og sto utafor, kjente eg damplukt utenfor bilen. Temperatur og alt annet teknisk funker optimalt. Bilen:e46 00.mod hvordan lukter damp? har aldri kjent lukten av damp selv.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 vist du aldri har kjent lukten av damp går du inn på kjøkkenet og koker opp 5 litter vatten og når det koker tømmer du det i vasken. da kjenner du lukten av damp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå