Bmwray Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Hei Først kjøpte jeg baklamper og dem lyste helt feil, i sta var jeg og skulle kjøpe lexus lykter og dem lyser også helt feil Dem i butikken sier at det er fordi jeg har en import bil Jeg har en 320 coupe 1993 modell... Hva gjør jeg? er lei av di orginale baklampene mine nå dem lyser ikke likt på begge sider, bremselyset på ene siden og et annet lys på andre siden... Må jeg kjøpe orginale baklamper fra tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Er vel bare å bytte om på noen ledninger. Se hvordan de står på den lykta som lyser riktig, å gjør det likt på den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 hørtes merkelig ut, de lager vel ikke andre lamper til bilene i norge.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ORF Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Har selv en tysk importert 318 is 93 mod. Ikke noe spessielt med ledningene her. Likt som på norske biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vid@r Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 Jeg har heller ikke hatt problemer med de nye lyktene jeg kjøpte. Det eneste jeg har hørt er at lexus-lykter av dårlig kvalitet kan skape problemer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet September 7, 2005 Share Skrevet September 7, 2005 kan det være med eller uten check control da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå