Arild G. Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 http://www.finn.no/finn/car/object/;pdc ... =18&tot=79 noen som kjenner til denne? synes det virker som en grei pris. noen som har sett denne bilen (utenom på bilder)? kanskje forige eier er bruker her på forumet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 prisen er det ingenting og si på hvertfall.. pen bil var det også med det rette utstyret. løp og kjøp det bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 såg jo bra ut den... pokkern at den var nedi Skien da... jeg bor i molde, lang tur ned dit... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 Ja det der såg ut som en fin en!! såg jo bra ut den... pokkern at den var nedi Skien da... jeg bor i molde, lang tur ned dit... Det gjør faktisk trådstarter og.... finnes jo mange måter og komme seg til Skien på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 ja det er det jo.... jeg har nå endelig fått igjen lappen og nå... etter 21 mnd.. jeg får se om jeg kanskje får tid til å ta meg en tur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 29, 2005 Share Skrevet August 29, 2005 ja det er det jo.... jeg har nå endelig fått igjen lappen og nå... etter 21 mnd.. jeg får se om jeg kanskje får tid til å ta meg en tur... Grattulere!! \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 takker og bukker... jammen er det godt å ha lappen igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d_stasj Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 jeg skal nå selge min 320 coupe 93 mod kjøp min da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå