DotTk Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ser de selger Anti-dugg stoff på bensinstajsoner som du smører inn rutene med. Noen som har erfaringer med dette produktet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Vask ruten innvendig Ta vanlig Zalo og dynk en klut med dette. Smør på innsiden av ruten. Tørk opp eventuelt søl. = Duggfri ruter. Dette trikset brukes både på fly og biler. Brukte selv Zalo når jeg kjørte E30, og var svært fornøyd med det. Lukter litt Zalo første dagen men det går fort over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DotTk Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Hehe.. Takker for tipset.. Blir på Rema i dag å kjøpe meg Zalo idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mhane Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Hehe.. Takker for tipset..Blir på Rema i dag å kjøpe meg Zalo idag.. Tror du blir overrasket over hvor effektivt det faktisk er, jeg smurte Zalo på alle rutene og hadde duggfri ruter i lang tid. Når det begynner å dugge igjen er det bare å ta en ny behandling. Jeg lærte forøvrig trikset av en flymekaniker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Tro det eller ei men baberskum hjelper også... På badet mitt er det duggfritt etter dusjen til og med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå