Stjernstedt Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Hei Hvilken oppgave har et kullfilter i motoren? Ledningen min har brekt, så må nok kjøpe ny filter. Koster rundt 450? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Custom Edition Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 hvis jeg ikke husker helt feil har det med utslipp og gjøre..skal vel rense dritt før det kommer ut av eksosen eller noe ? var knekt på min gamle E36 320 men gidda ikke fikse det..er ikke noe greenpeaceaktivist jeg så brydde meg ikke om det gjør ikke noe skade på annet enn miljøet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Oki. Så lenge det ikke tar skade på bilen går det greit Men skal nok fikses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Kullfilteret samler opp bensindamp fra motoren så den kan bli gjenbrukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Tenkte jeg kanskje skulle bestille over nett. Tenkte på Schmiedmann, noen som klarer å finne det der? Fant det ikke. Fant bare Bensin,olje og luftfilter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå