Tam Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Min 1986 E30 320I fusker periodisk. 2 ganger i dag:-(. All motorkraft blir borte. Går pent på tomgang men får den ikke opp i turtall. Gir gass og motor bare "bobler" Etter 1-5 minutter er den bra igjen. Når jeg prøver å gi gass hører jeg enkelte ganger noe smelling i motoren. (nesten metallisk). Finner ikke noe unormalt noen steder. Noen tips? Kondensfjerner er forsøkt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Min 1986 E30 320I fusker periodisk. 2 ganger i dag:-(. All motorkraft blir borte. Går pent på tomgang men får den ikke opp i turtall. Gir gass og motor bare "bobler" Etter 1-5 minutter er den bra igjen. Når jeg prøver å gi gass hører jeg enkelte ganger noe smelling i motoren. (nesten metallisk). Finner ikke noe unormalt noen steder. Noen tips?Kondensfjerner er forsøkt. Har dønn samme problem som deg... prøver også å finne ut ka det er... Kunne du gitt meg en lyd om du får vite noe om dette? Så skal eg seff gjøre det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 myggla plugger,, som følge av? falskluft? dyser som lekker? fast lmm? tett bensinfilter? sjelden men verdt å skifte, blir veldi ofte glemt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 feil forhold luft\bensin\tenning kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tam Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Har også tenkt på bensinfilter og LMM men synes det er rart at dersom det er bensinfilteret så blir den bra etter noen minutter men skal bytte det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå