stiifen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 noen som vet hvordan jeg kan skru av rattet i min E36...(ratt med SRS airbag)?? og et til!! noen som vet hvor jeg kan få kjøpt slike sorte blekk-plater som står på dørene på E36`en?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 På baksiden av rattet, (inn mot instrumentene) er det en skrue på hver side (tror det er T30 skruer). Løsne disse, å du kan ta av puten, og uder der kommer du til mutteren på rattstammen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 ah, skjønner takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 husk å koble fra batteri når du jobber med airbag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 husk å koble fra batteri når du jobber med airbag. Og det er backup strøm på SRS systemet, kopl av batt og vent ca 10- 15min. Legg også airbag'en(horn pad) med BMW merke opp . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiifen Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 det var det bra dere sa...for jeg hadde ikke kommet til å tenkt så langt i farta ...hadde vært litt kjedelig om jeg hadde fått den midt i trynet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 det var det bra dere sa...for jeg hadde ikke kommet til å tenkt så langt i farta ...hadde vært litt kjedelig om jeg hadde fått den midt i trynet da Vet ikke hvilken mod. din bil er, men det skal ganske mye til at den blåser, systemet på min bil skal motta to uavhengige signaler før airbagen utløses, lykke til . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Kan bli dyrt å ta sjansen når en airbag koster 5-6000 kr.Som regel vil også airbag lampen gi en feilmelding hvis strøm er på ,så bilen må til bmw for å få slukket lampa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå