jødahl Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Da har jeg gått til innkjøp av en ny herlighet. Dette er da gamlebilen til Tåmi her på forumet Om bilen: * BMW 318is * M3 GT replica felger, 17" * M3 frontfanger * M3 girkule * M3 speil * M3 pedaler * M3 ratt (m-tech-2) * Senket 50/30 * Vader interiør * Sebring effektanlegg * K&N Innsatsfilter * AC bakrutesenker Også skal denne herligheten inn: Mens denne er bestilt: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 fin den! men ikkje meir nips utvendig nå da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jødahl Skrevet August 30, 2005 Forfatter Share Skrevet August 30, 2005 Nips? Skal ikke sette på no jall nei Bare lysa som er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 gratulerer med en kjempefin 318is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Ja gratulerer md kjempefin bil..kunne tenkt meg den selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 ...flott bil du har fått her!...eller kjøpt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 ymse nips!= forskjellige ting! et altfor lite brukt ord!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Grabba Ser bra ut det der! Vader interiør og greier Flere planer da? Eneste jeg ville gjort på utsia var m3 bakfanger med den m3 innsatsen, ellers perfekt, lyktene blir bra å =) Jondepon har jo de, han er en kamerat av meg... Fett som fan Snx mvh. Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Pen BMW Mer og mer vanlig med Vader ser jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Pen BMW Mer og mer vanlig med Vader ser jeg... Litt vanskelig når de gikk ut av produksjoen for lenge siden vel? Mye ga du for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Pen BMW Mer og mer vanlig med Vader ser jeg... Litt vanskelig når de gikk ut av produksjoen for lenge siden vel? det finns vel å få tak i brukt/på skrot`n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Gratulerer, Jødahl. Gamlebilel til Tåmi er et smykke. Helt uten tvil. Håper du tar godt vare på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Tåmi`s gamlebil er utrolig pen!! Pass godt på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raven Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Grattis! og ut fra bildene og dømme (da jeg ikke har sett den i real life,) super nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Gratulerer med ny bil, den var jo bare lekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå