KjetilO Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Vet ikke helt hva jeg skal syns om denne - utvendig var den fet (bortsett fra speilene), lakkeringa var konge. - innvendig ble det vel mye Star Wars. Er det 12" som er i dashbordet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 huff og huff! Eg blei jo svimmel når eg så bildene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Nei denne syns jeg ikke var no kul, var det NASA som hadde styla denna sa du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 Yikes. Saiko bil. Alpine liker visst slike fullstendig over-the-top bygg. Men det er vel igrunnen litt av poenget - de skal jo vise hva de kan. Kjetil, 12" hørtes stort ut. Synes nok det ser mer ut som 10".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 På tide at BMW anmelder de for voldtekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 eg tror det er 8 tommere i dash bordet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 fytte rakkern så stygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 den der er neppe billig..alt jeg har å si.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet August 30, 2005 Share Skrevet August 30, 2005 lux kjærre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hmmm, fine felger i alle fall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 fine felger ja.... men på tide og oppgradere bremsene da. d såg jo latterlig ut med småe skiver inni der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 fine felger ja.... men på tide og oppgradere bremsene da. d såg jo latterlig ut med småe skiver inni der.. Haha.. Ja d skal eg jaggu være enig i.. Latterlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Noen har for mye penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Yikes. Saiko bil. Alpine liker visst slike fullstendig over-the-top bygg. Men det er vel igrunnen litt av poenget - de skal jo vise hva de kan. Ja, det var vel en 3 serie cab de sist hadde ordnet et mildt sagt snodig tak på.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikE30+ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 fine felger ja.... men på tide og oppgradere bremsene da. d såg jo latterlig ut med småe skiver inni der.. Haha.. Ja d skal eg jaggu være enig i.. Latterlig Det verste er at de bremsene sikkert ER oppgradert. Det minner meg litt om Brembos Super Big Brake Kit, til X5en er det 390mm store skiver*... Sier LITT om felgstørrelsen... *Skal ikke være påståelig her, kan være jeg tar feil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå