dbarosen Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Tenkte jeg skulle bytte ratt...men airbag lyset kommer til å lyse...lurte på om man før kjøpt en motstand som man kobler på kontakten til airbagen slik at lyset ik lyser??? ..Veit at audi har d værtfall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Er det egentlig lov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dbarosen Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Nei lov å lov...D bryr æ mæ ikke om....rattet på e36 93mod er Alt for stort hvertfall.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Men om du vil ha airbag, passer ikke rattene fra nyere biler? M-rattet på Z3'en min er f.eks mye mindre enn M-rattet på 535'en min(1991). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Men om du vil ha airbag, passer ikke rattene fra nyere biler? M-rattet på Z3'en min er f.eks mye mindre enn M-rattet på 535'en min(1991). Hmm.. passer ratt fra Z3 inn i E36? Kan du måle diameter på rattet i Z3'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå