venbus Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 her er de en del bilder av diverse prosjekt. blant anet en e30 med twintyurbo. med datasprut å moxy dumper intercooler. har noen total seal stempelringer til 3,5 liter bmw motor å til salgs. egner seg meget godt til turbokonvertering. ta gjærne kontakt. jeg kan kansje vere behjelpelig med bygging av rør/cooler/manifoyler å div viss jeg har tid da.tltf 90513039. du finner bilder å filmene på www.praerien-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 11, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2005 det er 2 filmer på www.praerien-racing.com som er verdt å se. last de ned......de gale har det godt svar da vel. er vi god????????? e vi gal?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 sopp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TOREBMW Skrevet Desember 11, 2005 Share Skrevet Desember 11, 2005 de gale har det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Desember 18, 2005 Share Skrevet Desember 18, 2005 Ser heftig ut den twin turbo motoren din. Updates snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2005 i julen skal jeg jobbe me å få til oppdaterieng selv. må lere meg programmet på data`n. så jeg lover at de skal bli litt etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Juni 24, 2006 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2006 nå er det enda ett prosjekt på prærien, en 323 turbo med datasprut. se på bilde , si hva du synest. http://www.praerien-racing.com/bildegal ... p?album=71 www.praerien-racing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Juni 24, 2006 Share Skrevet Juni 24, 2006 Tøft fargevalg Både på bil og felger.. Eneste jeg ikke synes var noe særlig pent var den panserforlengeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet September 17, 2006 Forfatter Share Skrevet September 17, 2006 no har jeg montert den nye stooore turboen i denne grønne saken min... det blir laging av ny stor cooler strax. har bestillt 650ccl dyser å skal justere dataspruten deretter.. da blir det benking av skuta... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 17, 2006 Share Skrevet September 17, 2006 Er det megasquirt dere bruker på den 323'n eller?? Kanskje dåkk kan hjelpe meg med å stille in min om jeg får problemer da. Ikke værst grønnfarge det der, må få film med stor turbo montert:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet September 20, 2006 Forfatter Share Skrevet September 20, 2006 jepp. det kan hende vi kan hjelpe etter hvert med problemer innen megasquirt. kjenner en som vet allt om den. har fått meget stor tru på denne typen datasprut både pga sine mange funksjoner og pris... det blir lagt inn diverse filmer på hjemmesiden vår i høst.... har vert litt liv i sommer ,men det har ikke blitt mye tid til oppdatering av hjemmesiden vår. men det blir mere utover høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet September 20, 2006 Share Skrevet September 20, 2006 Det blir vel i vinter.. Kanskje denne karen som kan alt kan hjelpe til med litt mapping om nødvendig også kanskje Hehe, om det blir nødvendig da.. Håper det blir bra på bimmern med sprut og stor turbo... Altid morre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet November 14, 2006 Forfatter Share Skrevet November 14, 2006 da er den stoore intercooleren på plass i grønn bmw'n. det kommer bilder etter hvert... da blir det mapping og testing etter hvert. blir rått på neste banesessong.... da skal de satses... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stian329 Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Jeg skal rygge ifra deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet November 14, 2006 Share Skrevet November 14, 2006 Jeg skal rygge ifra deg Den dagen du får bilen din på veien Stian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå