Gå til innhold

OT: Film...

Share

Anbefalte innlegg

Lei en film som heter "a man and a woman". Det tror jeg skal være en jentefilm, men det skal også være en del heftig bilkjøring i den :wink: Har ikke sett den selv, bare så tittelen i ett blad hvor de listet opp de 10 beste bilscenene gjennom tidene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehhe, jeg for min del liker best eventyr filmer ;) Ringenes Herre, Star Wars... Men slike animerte `barnefilmer`som istid, shrek ol. kan jo ALLE i alle aldrer se, og le seg skakk ihjel av ;) pluss at det ofte er litt sånn sentimentalt oppi det hele ;) Så viss du/dere ikke har sett Shrek2, så anbefaler jeg den ;) hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett shrek2 :(

Lei The Crow med Brandon Lee. Den er rå bra ! Kommer nok til og like den begge to :wink: Så har du The butterfly effect , og en gammel film som heter Powder den er rå bra den også , en av de få filmer som har fått det til og nøkke skinne mitt. Så har du Donny darko alle disse filmene krever litt av skallen, pluss at de bør fall i smak hos begge !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff! Dette er et evig problem. Stort sett kjedelige disse jentefilmene. Dama elsker the wedding planner :-s Sett den hundre ganger...minst! Lurer på om det er et hint... :wae:

Nei, gi meg heller masse action, spenning og grøss :P Ispedd en god komedie i ny og ne :wink:

National Security er rå da! Martin Lawrence er gærn!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...