steffen_sandnes Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Jeg og dama skal leie en film i dag og hu ville leie en "jentefilm" og alt som det innebærer med grining osv osv. Hu er på jobb og ville jeg skulle leie den men jeg har jo ikke peiling i det hele tatt på jentefilmer så håpte noen av dere hadde noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Sier du at vi er små homoer som liker jentefilm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Lei en film som heter "a man and a woman". Det tror jeg skal være en jentefilm, men det skal også være en del heftig bilkjøring i den Har ikke sett den selv, bare så tittelen i ett blad hvor de listet opp de 10 beste bilscenene gjennom tidene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 hehe:) neida satsa bare på at noen andre her inne hadde vært i samme situasjon som meg og dermed viste om en film;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0rty^ Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 hmmm.. Titanic er jo alltid en slager da, rimelig klissen og tårevåt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Du kan jo prøve med en morsom film da... f.eks the incredibles eller no sånt.... Må vel ikke være en "kline" film? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 nja titanic orker jeg ikke å se.. den første gangen var meeer en nok:) for å si det sånn så tror jeg ikke en komedie slår an i dag... de eksakte orda til dama var: I dag SKAL vi se en skikkelig jentefilm!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Hehhe, jeg for min del liker best eventyr filmer Ringenes Herre, Star Wars... Men slike animerte `barnefilmer`som istid, shrek ol. kan jo ALLE i alle aldrer se, og le seg skakk ihjel av pluss at det ofte er litt sånn sentimentalt oppi det hele Så viss du/dere ikke har sett Shrek2, så anbefaler jeg den hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen_sandnes Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 har sett shrek2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Divine Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 har sett shrek2 Lei The Crow med Brandon Lee. Den er rå bra ! Kommer nok til og like den begge to Så har du The butterfly effect , og en gammel film som heter Powder den er rå bra den også , en av de få filmer som har fått det til og nøkke skinne mitt. Så har du Donny darko alle disse filmene krever litt av skallen, pluss at de bør fall i smak hos begge !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 dama mi er vill etter annimasjonsfilmer vertfall. d er bestandig en slager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Huff! Dette er et evig problem. Stort sett kjedelige disse jentefilmene. Dama elsker the wedding planner Sett den hundre ganger...minst! Lurer på om det er et hint... Nei, gi meg heller masse action, spenning og grøss Ispedd en god komedie i ny og ne National Security er rå da! Martin Lawrence er gærn!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Gjør det enkelt, kjør en bankers.... Dirty Dancing... Alle damer elsker vel den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Platoon eller full metal jacket.... triste filmer fra virkeligheten...mange som dør og sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå