j0lle Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Feste brakketter til forskjellig modeller finnes på maxam-tuning.no Koster ca 200 kroner pr sett.
Gunnar Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Feste brakketter til forskjellig modeller finnes på maxam-tuning.noKoster ca 200 kroner pr sett. Men det er jo festebraketter for universelle og uoriginale M3-speil, ikke til disse som er originale.
TurboTore Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Oslo,men kan godt sende dem i oppkrav.
boost Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Oslo,men kan godt sende dem i oppkrav. mangen år er di da?
bimmerdude Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Bilde av det ene.(det er seff to..): For de som er i tvil så er det 4 ledninger.. Er dette orginale M3 speil? Ser ikke sånn ut for meg i hvertfall.
TurboTore Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Oslo,men kan godt sende dem i oppkrav. mangen år er di da? Vet ikke,har ikke brukt dem selv..
TurboTore Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 Bilde av det ene.(det er seff to..): For de som er i tvil så er det 4 ledninger.. Er dette orginale M3 speil? Ser ikke sånn ut for meg i hvertfall. Skal ikke påstå at de er originale,men festebrakettene er iallefall i alu..
TurboTore Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 To timer igjen,klem til nå ladies and gangsters
Frode H. Skrevet September 4, 2005 Skrevet September 4, 2005 Skal ikke påstå at de er originale,men festebrakettene er iallefall i alu.. De orginale har litt annet design. Kan tenke meg dette er Hagus speil eller noe slikt.
TurboTore Skrevet September 4, 2005 Forfatter Skrevet September 4, 2005 1 time igjen Høyeste bud er fortsatt bare 8 små hundrelapper (Må ut en tur så jeg får dessverre ikke svart på flere spørsmål.Happy bidding!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå