exedy Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Noen som vet korfor oljelyset lyser i ca. 10 sec etter at eg starter bilen? kan det vere noke med oljetrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet August 31, 2005 Share Skrevet August 31, 2005 Ehh ja... Sjekk olje nivå og etc du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exedy Skrevet August 31, 2005 Forfatter Share Skrevet August 31, 2005 Ehh ja... Sjekk olje nivå og etc du! Olje nivået er fint. ka er etc? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
propan Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Etc=og lignende... Høres ut som du har litt lite olje trykk. Prøv å bytt olje/filter og sjekk oljetrykksbryteren. Jeg har ikke peil på å slags bil det er snakk om så jeg vet ikke mer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Det kan være enveisventilen fra oljepumpa som er defekt. Da må oljepumpa pushe olje hele veien oppover før det blir trykk. Hvis lampa slukker umiddelbart når du starter bilen etter en kort stans (par minutter), så er dette et hett tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå