sax Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 I år begynte bilen å fuske på tomgang. Turtallet synker til ca 5-600. Når jeg kjører så er det ingen ulyder eller problem, men så snart jeg trykker inn clutchen så faller turtallet til 5-600 igjen. Noen som vet hva som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Vakuum-lekkasje? Har du prøvd å spraye startgass rundt innsugslanger og innsuget mens motoren går? Det kan også være tomgangsregulatoren som er defekt eller full av dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Mulig det er dette. Skal få det sjekket når jeg kommer hjem fra jobb. Takk takk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sax Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Det var ikke verre an at feste som holder luftfilteret hadde knukket slik at det ble bøy på slangen(fikk ikke nok luft). Alt er bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå