NSS Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Bussen vår er en Volvo, den er veteran!.. Bussen en Volvo fra 1974, har både gått som rutebuss og russebuss i mange mange år, og den går fortsatt som et skudd. Med en godkjent stålrigg for 1,5 tonn, 28 sitteplasser + sjofør er det en aldeles yppelig russebuss. Setene står i sittegrupper, og det er god plass bakerst i bussen. Bussen har hatt 4+ eiere som det står i vognkortet. -Alle papirer i orden( Vi ble stoppet flere ganger, og ingen problemer) -EU og interiør godkjent april 05 -Veteran i meget god stand, slipper mange utgifter og regler siden den er 74 mod. -Meget påkostet i år! -Nytt: spoilere, gulv, bar, vindusplater utvendig og innvendig, batteri kasse. Her er noen bilder: Noen som er keen på russebuss? Send meg PM eller ring meg; 92210280 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 prisantydning 80,000kr eller høyest bydende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Ingen som trenger russebuss? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 hmm jeg kunne tenkt meg en party buss, til div gatebil treff... Burde være mulig å lage plass til en bil bakerst kansje??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 hmm jeg kunne tenkt meg en party buss, til div gatebil treff... Burde være mulig å lage plass til en bil bakerst kansje??? Hm... Er jo plass bakerst, men jeg vet ikke helt om du kan få inn en bil, isåfall kan den ikke være veldig bred også må du lage dører bak. Men så lenge bilen er tynn nok til å gå inn der, så kan du jo bare ta ut seter . Ellers så kan du få med et hengerfeste hvis du er keen Den står i asker, om du er keen på å ta en titt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå