knp86 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 hallo. når eg tar på varmen i varmeapparatet og kjører litt så kommer det ein dunke lyd. nåken som veit ka det kan ver og kordan eg kan få fjerna det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Det blir for varmt for musa som bor i bilen din,den bare prøver å si ifra.Ellers kan det være luft i systemet du hører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kyrre Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Hadde en sånn dunking som ble til brumming på høyt turtall i vifta på min e34. Det skyldes et utslitt kulelager i vifta som gjorde at den slo en del. Hvis det bare er når du har på varme kan det jo heller høres ut som om det er et spjeld som er ute av stilling eller.no uten at jeg har peiling på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 4, 2005 Share Skrevet September 4, 2005 Viss det er den lyden jeg tror det er, kan det være en ventil som åpner og stenger varmluft. Den ligger bak dashbordet og kan forplante seg inn i kupeèn. Vet desverre ikke om dette kan fikses. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå