Aama_Racing Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Lurer på om d går an å chippe en e-30 320i -86 mod? noen som har gjort det? og hvor mye effekt jeg kan få igjen av det? Mvh. Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Det går nok an å chipe den ja... men ikke regn med noen merkbar effekt økning... jeg gjør d på min motor kun for å bli kvitt fartsperre og for å flytte turtall sperra litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Tror ikke det går å chipe den modellen der... vertfall det jeg fikk til svar fra trimchip.no på min. Gjelder 12-ventilers motorer fra 1988 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Lurer på om d går an å chippe en e-30 320i -86 mod? noen som har gjort det? og hvor mye effekt jeg kan få igjen av det?Mvh. Marius Det går ikke! Den har ikke noe Motronic eller noen slikt. Mekanisk innsprut. Gammal møkk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Kommer vel an på når på året den er laget? Er det feil at de kom med Motronic desember '86? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Eg vil påstå at min M20B20 vart hakke friskare da. 90 mod vel å merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim S Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Tror ikke 320´n fikk Motronic før i 88(mulig jeg tar veldig feil her). Ganske sikker på at de hadde L-jetronic frem til da! 325 derimot hadde Motronic. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE34 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Tror ikke 320´n fikk Motronic før i 88(mulig jeg tar veldig feil her). Ganske sikker på at de hadde L-jetronic frem til da! 325 derimot hadde Motronic. Stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Takker for alle svar. that sux, men er vel bare slik jeg må lære å leve med:P hehe, men hvordan er der å bytte til 325 motor? eller rett og slett bare bytte om til 325 gasspjeld, har hørt at d siste skal gi litt ekstra effekt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3e30 Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 min 87 (før facelift) hadde motronic. dette kom vell i 86 elelr noe trur jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå