Loke Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Vet at jeg hadde satt pris på 20 hvertfall. Siden det er det første jeg ser på når jeg stikker innom. Uansett så er jo dette det beste forumet på nettet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Jeg synes 10 holder i massevis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Det er noe jeg har savnet sterkt også! 20 er en passe størrelse også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Bruker dere ikke "Vis nye innlegg" på oversiktssiden for forumet? Den viser alle nye innlegg siden sist du var inne. Da er det bare å trykke på pila foran tråden, så hopper du rett til første uleste innlegg siden du sist var inne. Genialt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loke Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 Må prøves ut litt det der ja.. Men fortsatt fan av litt lengre liste på forsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå