sivert Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Hei å hopp. hva syntes dere om gamle bilen min??? Savner den sårt.. Her er linken; http://www.bimmers.no/modules.php?set_a ... 610fe968ca Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Flott bil! Hvilke felger er det forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 det er mim felger. kjøpt hos wokas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 1, 2005 Share Skrevet September 1, 2005 Pen den, ja. Litt lik min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 1, 2005 Forfatter Share Skrevet September 1, 2005 takk takk. ganske lik din ja. liker den fargen veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Hvorfor solgte du? Nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 jeg solgte den pga kjøp av leilighet, nå kjører jeg en94 modell 316ci. er på jakt etter ny bil igjen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindre21 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 meget oen bil du hadde.synd du måtte selge den.kjøpte meg leilighet selv nå og da ble det ikke mye igjen til bil gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
elementz Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Den fargen der er deilig, og felgene er akkurat sånn som jeg liker.. lett og holde rene også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Veldig pen bil d der ja.. Synd du har solgt den da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 akuratt slik E36 coupe skal være! Lekker! Patrick B Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivert Skrevet September 2, 2005 Forfatter Share Skrevet September 2, 2005 Takk takk alle sammen. Hvis noen vet om en E-36 318/320turing med m-pakke, så må dere si fra, er på jakt etter det, familie forøkelse på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå