Gå til innhold

Må ha nye bremseskiver. Hva kan folket anbefale?


Espen M33
 Share

Anbefalte innlegg

Er de først "warped" så er det gjort. Ingen vei tilbake :(

De kan kun bli verre...

I know... Men trodde ærlig talt ikke at det kunne bli SÅ ille!! Men greide da akseptable rundetider allikavell :D

Det tviler jeg ikke på! Men var det noe hyggelig? :roll:

Nei. mot slutten var det rett og slett helt for jævlig! Og turen hjem var likeså.. Nesten sånn at om det hadde kommet en elg hoppende ut i veien så hadde det vært like bra å kjørt på den framfor å bremse..Veldig satt på spissen, men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det...

...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det...

...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst....

Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det...

...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst....

Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt..

...ja, men ser ut som om han køyrer fletta av M3 skivene...hehe

Seriøst: Eg har lyst å tru at M3 skivene held!..det kan vere andre omstendigheiter som gjer at det er kast i dei....

Men det er ikkje tvil om at skivene i tråden "såg" kule ut!....og med den prisen trur eg og at dei er superb! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprøtt at du klarte å kjøre 3.2-skiver skjeve. Trodde de holdt rimelig bra, spesielt på E30, siden det er en mye lettere bil enn E36. Må vel rimelig bra opp i pris om du skal få noe som er bedre enn det...

...trur at dei du har i toppen av linken ikkje er så verst....

Jo, men de koster jo et par tusen mer enn M3-bremsene. 5k for bremseskiver er rimelig drøyt..

...ja, men ser ut som om han køyrer fletta av M3 skivene...hehe

Seriøst: Eg har lyst å tru at M3 skivene held!..det kan vere andre omstendigheiter som gjer at det er kast i dei....

Men det er ikkje tvil om at skivene i tråden "såg" kule ut!....og med den prisen trur eg og at dei er superb! :wink:

Det går vist lett an å kjøre skjeve 3.2 M3 bremsene. har hørt fra flere som har greid det nå. Så det blir nok ATE eller Tar-ox når jeg drar til. Inntil videre får billigjernet fra brembo sørge for at jeg stopper. Blir ikke banekjøring før neste år uansett, så jeg har tid nok til å funder og samle sammen noen festblanketter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...