birdyflyhigh Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Har 4 stk Kosei 17"felger jeg vil selge eller bytte i 15 - 16 " istedetfor. Har sittet på min opel astra sportive stv 94 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cappel Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Har sittet på min opel astra sportive stv 94 mod Passer de på BMW da? Neppe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Astra har vel boltsirkel 4-100(samme som E30), men jeg tror innpresset på opelen er mye høyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Astra har vel boltsirkel 4-100(samme som E30), men jeg tror innpresset på opelen er mye høyere. Jeg tror det går greit. Asconahjul passer iallefall greit over på E30, og astra er jo å anse som en ascona den og. Omtrent akkurat like jalla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 de går men man må ha spacere? hvilke felger er de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Børresen Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 har noen 15" 5-eiker felger med helt nye sommerdekk på om du er intressert.. vet ikke helt hvilke felger det er men de er ikke kantkjørte eller skjeiv..var ikke det når jeg tok de av den forrige bilen min..4x100 ET 35 (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmern Skrevet Mars 12, 2006 Share Skrevet Mars 12, 2006 Har Astra G. Har du noen bilder, kan være interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet September 25, 2006 Share Skrevet September 25, 2006 om det er felger til astra har de 45 eller 49 innpress, det blir full skjering på e30 uten spacere foran. hva skjedde med disse felgene? p+erfekt innpress på e30 og 17" er fra 18 til 25. 35 så står felgene "under bilen".. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå