BimmerKing Skrevet September 2, 2005 Skrevet September 2, 2005 Har en M50B25 med 2 topper, der den ene er skjev. Motoren(e) ligger i deler. Kan selges i deler, men kjøper må hente selv i Ålesund. Selges komplett uten hjerne hbo kr 2500.-..... Har bud på 2500.- fra en som har sett over motoren, men som ikke har penger pr dags dato. Får jeg ikke bud over 2500.- så venter jeg heller til han har penger Send PM eller ring/SMS på telefon 900 61 525, evt en mail til kai@bimmervestnes.no. Kan evt byttes i utstyr til E28 528i/535i eller annet morsomt.....
Runar-CSi Skrevet September 5, 2005 Skrevet September 5, 2005 Er de 100% komplette foruten hjernen?? bare å bestille pakninger og lagre og begynne å montere?
BimmerKing Skrevet September 8, 2005 Forfatter Skrevet September 8, 2005 Ja, sånn jeg har forstått det så er det det. Han som holder på med dem mener de er verdt å redde. Får bilder i løpet av dagen idag eller imorgen, så da kan jeg sende dem til deg, så kan du bedømme selv derfra. Har du fått deg sideskjørt nå? De som jeg skulle ta bilder av er borte, derfor har du ikke fått noen bilder, men jeg har fortsatt de som står på E28'en da..... Hvis du vil ha dem kan du jo komme over å hente dem selv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå