Gå til innhold

Chip trimme bmw 320d touring.


ulven
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann,

Jeg har en 2001 modell 320d touring, den ligger i dag på snille 0,56 til 0,61 på mila i forbruk.

Jeg har lyst til å få montert i chip i denne for å få litt mer "futt" i den, selv om den har ganske bra allerede.. men som du vet.. mye vil ha mer.. hehe.

I den forbindelse har jeg et par spørsmål:

1) Hvor henvender jeg meg for å få kjøpt og montert en slik chip (bor ved lillestrøm), og hva ca vil det koste ferdig montert?

2) Hvordan vil forbruket bli etter bytte av chip'en?

3) Blir det merkbart bedre ytelse på bilen etter en chip trimming?

mvh Freddy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veninne som monterte chip i sin 320d touring faktisk.. prøvd den både før og etter monteringa og det var Skikkelig stor forskjell :) Gikk bra før men forskjellen var helt sinnsyk :) og forbruket gikk visst ned enda mer etter chippinga :)

sjekk ut www.trimchip.no også..han er ekspert på bmw-chipping og er fin på priser :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en veninne som monterte chip i sin 320d touring faktisk.. prøvd den både før og etter monteringa og det var Skikkelig stor forskjell :) Gikk bra før men forskjellen var helt sinnsyk :) og forbruket gikk visst ned enda mer etter chippinga :)

sjekk ut www.trimchip.no også..han er ekspert på bmw-chipping og er fin på priser :)

Dette var musikk i mine ører... :) har sendt mail til trimchip og tsracing, så da får vi se hvem som er billigst.. :-) uansett skal det chip's ja.. ;)

Godt å høre fra noen som har lik bil og deres erfaring, er som regel det som teller. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var musikk i mine ører... :) har sendt mail til trimchip og tsracing, så da får vi se hvem som er billigst.. :-) uansett skal det chip's ja.. ;)

Godt å høre fra noen som har lik bil og deres erfaring, er som regel det som teller. :-)

Veit at TS Racing tilbyr tilbakesetting til original stand i prisen,det kan jo være lurt i visse tilfeller :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du, jeg chippet min 520td 136hk-163hk! Jeg merker stoooooor forskjell! Du merker det drar i 4.gir! Forbruket mitt gikk ned i landveikjøring. mens bykjøring litt mere, fordi man gir på hele tiden. men kjører du vanlig som før så ligger du litt underkant av det før! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...