Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøre nordover en tur neste uke, og blir nok å finne et sted mellom Sandnessjøen og Bodø neste helg. Er det noe aktivitet i distriktet, så kom gjerne med beskjed her, så hadde det vært gøy å treffe noen av dere.

Det kan være treff, fest, kappkjøring...he-he, nei da, sløyf det siste.

Skrevet

Skjer ikke mye på den strekningen, nei :lol: Hva skal du oppi der da? Når det gjelder treff er du to uker for sent :wink: Ellers kan vi godt kappkjøre :mrgreen:

Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km :)

Skrevet
  Dan skrev:

Håper de har bygd tunnelen under fjellet. :lol: Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott!

Skal for øvrig være nærmere 2 uker i Nord-Norge nå, på jobb.

Skrevet
  Trotto skrev:
  Dan skrev:

Håper de har bygd tunnelen under fjellet. :lol: Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott!

Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..?

Skrevet

Det er vel lite som skjer nå... som Dan sier så kan vi godt kapkjøre 8)

du tar meg sikkert...

men det går sikkert ann og møtes og prate bil og ta en pils eller no

Skrevet
  K Landre skrev:
  Trotto skrev:
  Dan skrev:

Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..?

Den er ikke åpen nå, nei. Men har hørt 15. sept. så kan hende du er akkurat for tidlig, Trotto. De har allerede prøvekjørt den. Ca 8 min med 80 km/t. Må gå an å slå den tiden :wink: Er vel stortsett flat, ja, med en liten stigning når du kjører inn i den fra nordsiden. Må ta meg en tur neste sommer og besøke hjemtraktene. Er fra Mosjøen opprinnelig :)

Ellers kappkjører jeg aldri. Bare for å gjøre det klart 8)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...