Gå til innhold

Hva skjer'a? (strekningen Sandnessjøen-Bodø 10.sept)

Trotto
 Share

Anbefalte innlegg

Skal kjøre nordover en tur neste uke, og blir nok å finne et sted mellom Sandnessjøen og Bodø neste helg. Er det noe aktivitet i distriktet, så kom gjerne med beskjed her, så hadde det vært gøy å treffe noen av dere.

Det kan være treff, fest, kappkjøring...he-he, nei da, sløyf det siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer ikke mye på den strekningen, nei :lol: Hva skal du oppi der da? Når det gjelder treff er du to uker for sent :wink: Ellers kan vi godt kappkjøre :mrgreen:

Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de har bygd tunnelen under fjellet. :lol: Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott!

Skal for øvrig være nærmere 2 uker i Nord-Norge nå, på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper de har bygd tunnelen under fjellet. :lol: Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott!

Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..?

Den er ikke åpen nå, nei. Men har hørt 15. sept. så kan hende du er akkurat for tidlig, Trotto. De har allerede prøvekjørt den. Ca 8 min med 80 km/t. Må gå an å slå den tiden :wink: Er vel stortsett flat, ja, med en liten stigning når du kjører inn i den fra nordsiden. Må ta meg en tur neste sommer og besøke hjemtraktene. Er fra Mosjøen opprinnelig :)

Ellers kappkjører jeg aldri. Bare for å gjøre det klart 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...