Trotto Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Skal kjøre nordover en tur neste uke, og blir nok å finne et sted mellom Sandnessjøen og Bodø neste helg. Er det noe aktivitet i distriktet, så kom gjerne med beskjed her, så hadde det vært gøy å treffe noen av dere. Det kan være treff, fest, kappkjøring...he-he, nei da, sløyf det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Skjer ikke mye på den strekningen, nei Hva skal du oppi der da? Når det gjelder treff er du to uker for sent Ellers kan vi godt kappkjøre Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet September 3, 2005 Forfatter Share Skrevet September 3, 2005 Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km Håper de har bygd tunnelen under fjellet. Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott! Skal for øvrig være nærmere 2 uker i Nord-Norge nå, på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K Landre Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km Håper de har bygd tunnelen under fjellet. Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott! Skal for øvrig være nærmere 2 uker i Nord-Norge nå, på jobb. Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johjoa Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Det er vel lite som skjer nå... som Dan sier så kan vi godt kapkjøre du tar meg sikkert... men det går sikkert ann og møtes og prate bil og ta en pils eller no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet September 3, 2005 Share Skrevet September 3, 2005 Forresten....du kan jo prøvekjøre den nye tunnelen over Korgfjellet. 8.5 km Håper de har bygd tunnelen under fjellet. Så tunnelåpningen fra fly da jeg dro fra Mo i Rana i juli en gang. Så den er åpen nå? Flott! Skal for øvrig være nærmere 2 uker i Nord-Norge nå, på jobb. Den skal vel etter planen åpne i oktober.. Den starter vel et lite stykke oppi fjelllet, og bør jo være bort i mot flat da..? Den er ikke åpen nå, nei. Men har hørt 15. sept. så kan hende du er akkurat for tidlig, Trotto. De har allerede prøvekjørt den. Ca 8 min med 80 km/t. Må gå an å slå den tiden Er vel stortsett flat, ja, med en liten stigning når du kjører inn i den fra nordsiden. Må ta meg en tur neste sommer og besøke hjemtraktene. Er fra Mosjøen opprinnelig Ellers kappkjører jeg aldri. Bare for å gjøre det klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå