ulven Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 Må si jeg er litt imponert over BMW... Hadde 320d'en inne på 100.000 km service hos autozentrum for en måneds tid siden... og for en uke siden så ringte dem fra verksted og sa at de hadde fått inn bestilling på bytte av panseret mitt, og det var en garantisak.. alt jeg trengte å gjøre var å komme innom så byttet dem det mens jeg ventet... raskt og greit.. og BRA De hadde vist oppdaget rust på panseret.. Det fine var at fronten var det litt lakk skader etter steinsprut ja. Det er litt morsomt at jeg for et par måneder siden hadde kommentert til samboeren om at jeg håpte en eller annen tulling rygget på fronten min eller lignende slik at jeg fikk lakkert den.. hehe.. ganske kjekt.. mvh Freddy. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 ...ja dette er bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer for life Skrevet September 2, 2005 Share Skrevet September 2, 2005 hvor mange år er garantien f.eks rust, drivverk, motor osv....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå